Onze ouderraad

Griet Vandemeulebroecke

Lien Willems

Wat doen we?

We zijn een dynamisch team van geëngageerde ouders met een hart voor de school. Via gericht maandelijks overleg bespreken we diverse onderwerpen die de leerlingen, de ouders en de school aanbelangen. We willen helpen zorgen voor een optimale samenwerking tussen de school en de ouders én mensen samenbrengen tijdens onze evenementen (o.a. ontbijt, scholenveldloop, kerstdrink, eetfestijn,…).

Naast het kernteam werken we met specifieke werkgroepen voor de organisatie van onze evenementen. Deze ouders helpen ons bij één specifiek evenement of initiatief zonder de noodzaak om permanent deel uit te maken van de ouderraad.

Waarom is er een ouderraad?

De opbrengst van onze initiatieven en activiteiten wordt gebruikt om de school en dus ook de leerlingen wat extra ondersteuning te bieden.

Dankzij uw steun konden we de voorbije jaren de volgende zaken realiseren: de make-over van de toiletten, de aankoop van spelkoffers, de aankoop van nieuwe digiborden en de mezzanine in de 1ste en 3de kleuterklas.
Verder kunnen we ook ieder jaar zorgen voor: de sponsoring voor het Sinterklaasfeest, de aankleding van de speelplaats met kerstbomen, een financieel steuntje voor elke klas, de ondersteuning van culturele activiteiten,…

Ideeën, opmerkingen, vragen of kritiek? Spreek ons aan of contacteer ons via ouderraad@vincentius.op-weg.be

Blijf op de hoogte van onze activiteiten via www.vincentius.op-weg.be of like ons op Facebook: www.facebook.com/ouderraadsintvincentiusopweg